.:: بــــــــــــشــــــــــارت ::.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خداحافظی

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

دانش آموزان خوبم سلام

در دو سالی که در کنار هم بودیم من سعی کردم تصاویر فعالیت ها و کارهای شما را تا حد امکان در وبلاگ قرار بدم و این نتیجه ی تلاش شما بود که به دلتون نشست از نظرهای خوبتون هم ممنونم ولی به دلیل اینکه من امسال از این مدرسه میروم دیگه عکس یا مطلبی نمی گذارم شاید بعد از این این وبلاگ توسط فرد دیگه ای اداره بشه شاید هم نه در هر حال از شما بچه های عزیز خداحافظی میکنم و امیدوارم خبر موفقیت هاتون رو زود زود بشنوم .              به امید دیدار

  • ترنم

نظرات  (۴)

سلام ووقت بخیر خدمت خانم امینی گل
واقعا برای خودم متاسفم که نتونستم دانش آموزی فعال برای مدرسه وخوش حال شدن شما بشم اماشمادر عوض  کار های بزرگی برای پیشرفت ما انجام دادید.منو ببخشیدوامیدوارم که باهمین روحیه ی عالیتون پیش بریدخدا حافظ ونگهدارتون باشه.منتظرپاسختون هستم.

من از این خبر خیلی خیلی نا راحت شدم و امید وارم کس دیگری که به جای شما می اید همین طور مثل شما با شد ما از اینکه توانسته ایم 2 سال را با شما بگذرانیم خوش حالیم حد اقل ما شما را نمی دیدیم میتوانستیم در وبلاگ با شما صحبتب داشته باشیم

و امید وارم هر بدی یا خوبی که از ما دیده اید به خوبی خودتان حلال کنید

   به امید دیدار دوباره  با تشکر فراوان از خانم امینی خخخخخخخخخخخخخخخخدانگهدار

پاسخ:
از لطفتون ممنونم من که نظرات قبلیتون رو جواب دادن ولی بازم ممنون
مشکلی پیش نمی یومد که به خاطر دلخوشی ما یه جوابی می دادید!
پاسخ:
مریم جان من دیر به دیر به وبلاگ سر میزنم به خاطر مشغله ای که دارم بازم ممنون که پیگیر هستی و به یاد ما هم هستی... موفق باشی
  • دوستدار شما (اکرم)
  • ازاین که پاسخ دادیدسپاسگزارم**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی