.:: بــــــــــــشــــــــــارت ::.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

کاردستی دانش آموزان کلاس ششم

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ



نظرات  (۲)

  • مریم اسماعیل زاده
  • با سلام و عرض ادب خدمت خانم امینی

    واقعا نمی دونم چه جوری از تلاش های شما تشکر کنم واقعا ممنونم که ساک دستی من هم به نما یش گذاشته ایدشما بهترین و بهترین خانم پرورشی بوده اید که من تا حالا دیده بودم واقعا ممنونمو اگر نظرات ما برای شما اهمیت داره لطفا پاسخ ما را بدهید مچکرم

    پاسخ:
    سلام عزیزم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید . دخترم چون من امسال از این مدرسه می روم به احتمال زیاد دیگر مطلبی در وبلاگ نمی گذارم به هر حال از لطف شما ممنونم به دوستانت هم سلام برسون
    مچکرم که ما را قابل دانستید وجوابمون را دادید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی